Deliveries and returns

Delivery times

National delivery times: delivery times are up to 3 working days for são paulo and up to 10 working days for other cities. Shipments may arrive before the deadline.


International delivery times: delivery times in countries outside brazil are up to 15 working days. Shipments may arrive before the deadline.

Refund and exchange policy

Exchanges and refunds: if you are not satisfied with the product you received and wish to request an exchange or refund, please contact our team through the e-mail comercial2@vandajacintho.Com. We will contact you in up to 3 working days to follow up on the process.

To request an exchange or refund, the product must have:
- no signs of use
- contain the original packaging, original label and bill of sale
- the shipment cost for the exchange or refund to the company will be borne by the sender
- the return shipment costs to the customer will also be borne by the sender
- the exchange request must be made within 30 calendar days after the date of receipt of the product. Requests received after this deadline will not be accepted
- the refund request must be made within 7 calendar days after the date of receipt of the product. Requests received after this deadline will not be accepted
Refund out of regret: if the received product doesn't meet your expectations, and if it is in perfect condition and in accordance with the standards laid out above, it will be analyzed, and if approved, we will contact you to refund the value.

Refund of values: payment made by bank transfer: the reimbursement of the purchase price will be paid on the current account of the same holder and id of the order. The refund time to the account can take up to thirty (30) working days after arrival and verification of the product in our company.

Payment made by credit card: the rebates will follow the rules of the card administrator used in the purchase. The value of the refund may take up to two (2) invoices to show up on the card, depending on the maturity or closing date of the invoice, after the return of the product and its verification in our company.


Prazos para entrega

Prazos para entrega nacional: o prazo para entrega em são paulo é de até 3 dias úteis e para demais cidades em até 10 dias úteis. Podendo chegar antes do prazo previsto.


Prazos para entrega internacional: o prazo para entrega em países fora do brasil são paulo é de até 15 dias úteis. Podendo chegar antes do prazo previsto.



Política de troca e devolução

Trocas e devoluções: caso você esteja insatisfeito com o produto que recebeu e deseja solicitar uma troca ou devolução entre em contato com nossa equipe pelo e-mail comercial2@vandajacintho.Com. Em um prazo de até 3 dias úteis entraremos em contato para dar sequência ao processo.

Para efetuar uma troca ou devolução, o produto deve estar:
- sem sinais de uso
- com a embalagem original, etiqueta original e nf
- o custo de envio da troca ou devolução para a empresa será por conta do remetente
- o custo do envio de volta para o cliente, também será por conta do remetente
- a solicitação de troca deverá ser feita em até 30 dias corridos após a data de recebimento do produto. Solicitações recebidas após esse prazo não serão aceitas
- a solicitação de devolução do produto deverá ser feita em até 7 dias corridos após a data recebimento do produto. Solicitações recebidas após esse prazo não serão aceitas.

Devolução por arrependimento: caso o produto recebido não tenha atendido suas expectativas, e o mesmo estiver em perfeito estado e de acordo com as normas acima, passará por uma análise, e caso aprovado, entraremos em contato para fazer a restituição do valor.

Restituição de valores: pagamento realizado por transferência bancária: o reembolso do valor da compra será efetuado via transferência na conta corrente de mesma titularidade e cpf do responsável pelo pedido. O prazo da restituição em conta pode levar até 30 (trinta) dias úteis após a chegada e conferência do produto em nossa empresa.

Pagamento realizado por cartão de crédito: os estornos seguirão as regras da administradora do cartão utilizado na compra. O valor da restituição pode levar até 2 (duas) faturas para constar no cartão, dependendo da data de vencimento ou fechamento da fatura, após a devolução do produto e conferência do mesmo em nossa empresa.